រឿងរ៉ាវជាច្រើនពីបុរាណពាក់ព័ន្ធនឹងការហោះហើរ, ដូចជារឿងព្រេងក្រិក Icarus និង Daedalus ការនិង Vimana ក្នុងការវីរឥណ្ឌាបុរាណ។ នៅជុំវិញ 400 មុនគនៅក្នុងប្រទេសក្រិក Archytas គាត់បានត្រូវចាត់ទុកជាបានរចនាឡើងនិងបានកសាងឡើងសិប្បនិម្មិត, ឧបករណ៍ដោយខ្លួនឯងបានជំរុញហោះដំបូងគំរូរាងដូចបក្សីយន្តហោះជំរុញដោយការអ្វីដែលប្រហែលជាចំហាយទឹកមួយនិយាយថាបានជិះចំនួន 200 ម៉ែត្រ (660 ft) ។
ម៉ាស៊ីននេះអាចត្រូវបានផ្អាកសម្រាប់ការហោះហើររបស់ខ្លួន។
មួយចំនួននៃការប៉ុនប៉ងដែលបានកត់ត្រាទុកដំបូងបំផុតជាមួយនឹងការយន្តហោះទាំងនោះដោយកវីសតវត្សរ៍ទី 9 លោក Abbas Ibn Firnas និងព្រះសង្ឃសតវត្សរ៍ទី 11 Eilmer នៃ Malmesbury; ការពិសោធន៍ទាំងពីរនាក់រងរបួសអ្នកបើកយន្តហោះរបស់ខ្លួន។ Leonardo da Vinci ស្រាវជ្រាវការរចនាស្លាបនៃបក្សីនិងបានរចនាឡើងយន្តហោះដើរដោយថាមពលនៅបុរសម្នាក់របស់គាត់នៅលើជើងហោះហើរ Codex នៃហ្គេម Angry (ឆ្នាំ 1502) ។
នៅឆ្នាំ 1799, លោក George Cayley បានចែងគំនិតនៃយន្តហោះសម័យទំនើបនេះជាថេរហោះហើរក្នុងម៉ាស៊ីនស្លាបដែលមានប្រព័ន្ធដាច់ដោយឡែកសម្រាប់ការលើក, ប្រព័ន្ធរុញច្រាននិងវត្ថុបញ្ជា។ [13] [14] លោក Cayley ត្រូវបានកសាងនិងហោះគំរូនៃយន្តហោះស្លាបនៅដើមឆ្នំា 1803 ហើយគាត់បានសាងសង់គឺទំនងជាយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរមួយដែលដឹកទទួលបានជោគជ័យក្នុង 1853. [2] ក្នុងឆ្នាំ 1856, លោក Jean-ម៉ារីឡេ Bris បានធ្វើការហោះហើរជាលើកដំបូងដែលដើរដោយមានទំនងជាយន្តហោះរបស់គាត់ "artificiel L'Albatros" ទាញដោយសេះមួយនៅលើឆ្នេរខ្សាច់មួយ។ [ត្រូវការអំណះអំណាង] បន្ទាប់មកលោក Alexander អេហ្វ Mozhaisky បានធ្វើឱ្យការរចនាម៉ូដថ្មីមួយចំនួន។ នៅឆ្នាំ 1883 អាមេរិចចនជេទីក្រុង Montgomery បានធ្វើឱ្យជើងហោះហើរដែលបានគ្រប់គ្រងនៅក្នុងទំនងជាមួយ។ [15] អាកាសចរណ៍ផ្សេងទៀតដែលបានធ្វើឱ្យជើងហោះហើរជាស្រដៀងគ្នានេះដែរនៅពេលដែលត្រូវបានលោក Otto Lilienthal, ភើស៊ី Pilcher និង Octave Chanute ។
លោក Sir ព្រះបាទហ៊ីរ៉ាមភាសិតបានកសាងឡើងដែលមានទម្ងន់ 3,5 របរតោនដោយស្លាបប្រវែង 110 ដែលជាជើង (34 ម៉ែត្រ) ដែលត្រូវបានបំពាក់ដោយម៉ាស៊ីនចំហាយទឹក 360 សេះ (270 kW) ពីរបើកបរស្លាបពីរ។ ក្នុងឆ្នាំ 1894, ម៉ាស៊ីនរបស់គាត់ត្រូវបានសាកល្បងជាមួយផ្លូវរថភ្លើងចំណាយដើម្បីការពារវាពីការកើនឡើង។ ការធ្វើតេស្តនេះបានបង្ហាញថាវាមានការលើកគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីយកបានបិទ។ យាននេះគឺមិនអាចគ្រប់គ្រងដែល Maxim, វាត្រូវបានសន្មត, បានដឹង, ដោយសារតែគាត់បានបោះបង់ចោលជាបន្តបន្ទាប់ធ្វើការងារនៅលើវា។ [16]
ក្នុងឆ្នាំ 1890 នេះលោក Lawrence Hargrave បានធ្វើការស្រាវជ្រាវលើការអភិវឌ្ឍរចនាសម្ព័ន្ធស្លាបនិងប្រអប់មួយដែលខ្លែងលើកទម្ងន់នៃបុរសម្នាក់។ ការរចនាម៉ូដប្រអប់ខ្លែងរបស់លោកត្រូវបានអនុម័តយ៉ាងទូលំទូលាយ។ ទោះបីជាលោកបានបានអភិវឌ្ឍប្រភេទនៃម៉ាស៊ីនយន្តហោះវិលមួយដែលគាត់មិនបានបង្កើតនិងការហោះហើរយន្តហោះស្លាបមួយដែលមានអនុភាព។ [17]
នៅចន្លោះឆ្នាំ 1867 និងឆ្នាំ 1896 នេះជាអ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវអាកាសចរណ៍អាល្លឺម៉ង់លោក Otto Lilienthal បានបង្កើតមនុស្សជើងហោះហើរធ្ងន់ជាងការខ្យល់។ គាត់គឺជាមនុស្សដំបូងដែលធ្វើឱ្យមានដំណើរការយ៉ាងល្អ, ម្តងហើយម្តងទៀត, Gliding ជើងហោះហើរទទួលបានជោគជ័យ។
No comments:
Write comments