star click

star-click ads

Wednesday, September 21, 2016

ប្រវត្តិនៃការបង្កេីត-កង់

សេះ Dandy, ហៅផងដែរ Draisienne ឬ Laufmaschine ជាមធ្យោបាយនៃការដឹកជញ្ជូនមនុស្សដំបូងក្នុងការប្រើកង់តែពីរប៉ុណ្ណោះនៅក្នុងការរួមនិងត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយអាឡឺម៉ង់លោក Karl វ៉ុ Baron Drais ។ វាត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាការរៀបចំទុកមុនបានកង់សម័យទំនើបរបស់; Drais ណែនាំនេះដល់សាធារណជនក្នុង Mannheim នៅរដូវក្តៅឆ្នាំ 1817 និងនៅទីក្រុងប៉ារីសនៅ 1818. អ្នកជិះអង្គុយ astride ស៊ុមឈើដែលគាំទ្រដោយចំនួនពីរកង់នៅក្នុងបន្ទាត់និងជំរុញឱ្យរថយន្តតាមបណ្តោយជាមួយនឹងជើងរបស់គាត់ឬនាងខណៈពេលដែលការកាច់ដៃចង្កូតកង់មុខ។




កូនប្រុសរបស់ Michaux លើ velocipede មួយឆ្នាំ 1868
យន្តការបេរថយន្តពីរក្នុងរឿងតែមួយដំបូងអាចនឹងត្រូវបានកសាងឡើងដោយ Kirkpatrick ម៉ាក់មីល្លិនដែលជាជាងដែកស្កុតឡេន, ក្នុងឆ្នាំ 1839 បើទោះបីជាពាក្យបណ្តឹងត្រូវបានមានជម្លោះជាញឹកញាប់។ [16] លោកត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយនឹងករណីដែលបានកត់ត្រាដំបូងនៃការប្រណាំងកង់ជាបទល្មើសចរាចរណ៍នៅពេលដែលកាសែតក្នុងឆ្នាំ 1842 បានរាយការណ៍ថាទីក្រុង Glasgow គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍មួយដែលក្នុងមួយអនាមិក "Gentleman ពីតំបន់ Dumfried-Shire ... bestride velocipede មួយ ... នៃការរចនាប៉ិនប្រសប់" គោះជាងមួយ ក្មេងស្រីតូចនៅទីក្រុង Glasgow និងត្រូវបានពិន័យជាប្រាក់ដួងប្រាំនាក់។ [17]

ក្នុងឆ្នាំ 1860 ដើម, ជនជាតិបារាំងលោក Pierre Michaux និងព្យែរ Lallement បានយករចនាកង់ក្នុងទិសដៅថ្មីមួយដោយបន្ថែមដ្រាយ crank ម៉ាស៊ីនមួយជាមួយនឹងឈ្នាន់កង់មុខលើរីកធំ (velocipede នេះ) ។ មួយទៀតដែលមានឈ្មោះថាបង្កើតបារាំងលោក Douglas Grasso មានគំរូបរាជ័យកង់របស់ព្យែរ Lallement ច្រើនឆ្នាំមុន។ ការបង្កើតថ្មីមួយចំនួនបានប្រើការដ្រាយខាងក្រោយកង់, ត្រូវបាន velocipede ជំរុញដំបងដោយ Scotsman នៅឆ្នាំ 1869 លោកថូម៉ាស McCall នៅឆ្នាំដដែលនោះកង់កង់បានគេស្គាល់ថាល្អបំផុតជាមួយនឹងនិយាយលួសត្រូវបាន patented ដោយ Eugene Meyer បានប៉ារីស។ [18] នេះvélocipèdeបារាំង, ធ្វើពីដែកនិងឈើបានអភិវឌ្ឍទៅជា "កាក់-farthing" (គេស្គាល់ថាជាប្រវត្តិសាស្ត្រថាជា«កង់ធម្មតា "retronym មួយចាប់តាំងពីមានពីពេលនោះមកមិនមានប្រភេទផ្សេងទៀត) ។ [19] វាមានលក្ខណៈពិសេសស៊ុមដែករាងជាបំពង់ដែលត្រូវបានម៉ោននៅលើកង់លួសបាននិយាយជាមួយនឹងសំបកកង់កៅស៊ូរឹង។ កង់ទាំងនេះត្រូវបានការលំបាកក្នុងការជិះដោយសារតែកៅអីខ្ពស់របស់ពួកគេនិងការចែកចាយទម្ងន់ក្រីក្រ។ កាលពីឆ្នាំ 1868 រ៉ូលី Turner, ភ្នាក់ងារលក់របស់ក្រុមហ៊ុនម៉ាស៊ីនដេរ Coventry (ដែលឆាប់បានក្លាយជាក្រុមហ៊ុន Coventry យន្ដការី) នាំយកទៅ Coventry វដ្ត Michaux ប្រទេសអង់គ្លេស។ ពូរបស់គាត់យ៉ូសៀស Turner អ្នកនិងដៃគូជំនួញយ៉ាកុប Starley បានប្រើនេះជាមូលដ្ឋានសម្រាប់ 'គំរូ Coventry "នៅក្នុងអ្វីដែលជារោងចក្រវដ្តដំបូងរបស់អង់គ្លេសមួយ។ [20]

ធម្មតាមនុស្សតឿកំហុសដោះស្រាយបញ្ហាទាំងនេះបានដោយកាត់បន្ថយអង្កត់ផ្ចិតកង់មុខនិងការកំណត់កៅអីបន្ថែមទៀតត្រឡប់មកវិញ។ នេះ, នៅក្នុងវេន, ត្រូវបានទាមទារ Gear-ផលប៉ះពាល់នៅក្នុងពពួកនៃវិធីក្នុងការប្រើអំណាចឈ្នាន់មានប្រសិទ្ធិភាពមួយ។ មានការដឹកនាំទាំងពីរនិងឈ្នាន់កង់មុខតាមរយៈការនៅតែជាបញ្ហាមួយ។ លោក JK Starley អង់គ្លេស (ក្មួយប្រុសរបស់លោកយ៉ាកុប Starley), JH Lawson និង Shergold ដោះស្រាយបញ្ហានេះដោយការណែនាំដ្រាយសង្វាក់នេះ (ប្រភពដើមដោយ "bicyclette" មិនទទួលបានជោគជ័យលោក Henry Lawson របស់អង់គ្លេស), [21] ការតភ្ជាប់ crank ស៊ុមម៉ោនដើម្បីកង់ខាងក្រោយ ។ ម៉ូដែលទាំងនេះត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាកង់សុវត្ថិភាពសុវត្ថិភាពមនុស្សតឿឬកង់តង់េឡើងេសម្រាប់កម្ពស់កៅអីទាបរបស់ខ្លួននិងការចែកចាយទម្ងន់ល្អប្រសើរជាងមុនទោះបីជាដោយគ្មានសំបកកង់ pneumatic ជិះកង់ទំហំតូចរបស់កង់នេះនឹងត្រូវបានជាច្រើនបោកខ្លាំងជាងប្រភេទកង់ធំជាងមុន។ Starley នៅឆ្នាំ 1885 Rover ជាផលិតនៅក្នុងទីក្រុង Coventry [22] ជាធម្មតាត្រូវបានរៀបរាប់ជាកង់សម័យទំនើបស្គាល់ជាលើកដំបូង។ មិនយូរប៉ុន្មានបំពង់កៅអីត្រូវបានបន្ថែម, ការបង្កើតស៊ុមពេជ្រត្រីកោណនេះពីរដងកង់ទំនើបរបស់។

ការបង្កើតថ្មីបន្ថែមទៀតការកើនឡើងការលួងលោមនិងបាននាំទៅដល់ការឆ្កួតកង់ជាលើកទីពីរឆ្នាំ 1890 នេះមាសអាយុកង់។ ក្នុងឆ្នាំ 1888 លោក John ប៊យដ៍ Dunlop បាន Scotsman បានណែនាំអនុវត្តជាក់ស្តែង pneumatic សំបកកង់ដំបូងដែលឆាប់បានក្លាយជាសាកល។ មិនយូរប៉ុន្មាន FreeWheel ខាងក្រោយត្រូវបានបង្កើតឡើង, ធ្វើឱ្យអ្នកជិះទៅនឹងឆ្នេរ។ ការរីកចម្រើននេះបាននាំទៅដល់ការបង្កើតឆ្នាំ 1890 [23] ការហ្វ្រាំងទ្រនាប់ពែង។ ការប្រើឧបករណ៍នេសាទDérailleurនិងហ្វ្រាំងខ្សែកាបទាញ Bowden ដែលប្រតិបត្តិការដោយដៃផងដែរក្នុងអំឡុងពេលត្រូវបានបង្កើតឡើងឆ្នាំនេះប៉ុន្តែត្រូវបានអនុម័តតែយឺតដោយអ្នកជិះកង់ធម្មតា។ ដោយវេននៃសតវត្សទីនេះ, ក្លិបប្រណាំងកង់រីកចំរើនលើភាគីទាំងពីរនៃអាត្លង់ទិចនេះ, និងទេសចរណ៍ការប្រណាំងបានក្លាយជាការពេញនិយមនិងបានយ៉ាងទូលំទូលាយ។

កង់និង buggy សេះត្រូវបានគេដែលមានសរសរស្តម្ភទាំងពីរនៃការដឹកជញ្ជូនឯកជនគ្រាន់តែមុនពេលរថយន្តនិងចំណាត់ផ្លូវរលូននៅចុងសតវត្សរ៍ទី 19 នេះត្រូវបានជំរុញដោយការរីករាលដាលការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផលិតនិងការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ទាំងនេះ។ [5]

    Choose :
  • OR
  • To comment
1 comment:
Write comments
  1. ប្រវត្តិនៃការបង្កេីត-កង់ - Kh2Site >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    ប្រវត្តិនៃការបង្កេីត-កង់ - Kh2Site >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    ប្រវត្តិនៃការបង្កេីត-កង់ - Kh2Site >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete